wtorek, 30 lipca 2013

Witajcie
W dniu dzisiejszym chciałabym Wam przedstawić moje zakupy z katalogu 11/2013.
Nie jest ich specjalnie dużo, jednak jestem z nich bardzo zadowolona i chciałabym żebyście mogli się z nimi zapoznać. 

1. Pierwszym produktem jest Nawilżające masło do ciała z nowej linii Bali Botanica z serii Planet Spa. W katalogu 11/2013 jest on w promocyjnej cenie 24,99 zł.
 

Masło to jest bardzo delikatne i ma piękny, relaksujący zapach, doskonale się wchłania w skórę i pozostawia ją niesamowicie miękką. Po jego użyciu odczuwa się delikatną miękkość i jedwabistość skóry bez efektu uczucia ciężkiej lepkiej warstwy.
Zdecydowanie mogę polecić ten produkt. a co Wy o nim sądzicie?


2. Kolejnym produktem jest nawilżający olejek do ciała z tej samej linii Bali Botanica. W katalogu 11/2013 można go zakupić w promocyjnej cenie 6,99 zł przy zakupie dowolnego produktu ze stron 4-9.
Olejek rozprowadzany jest za pomocą atomizera, co jest ważnie nie pozostawia tłustych plam, świetnie wnika w skórę, pozostawiając ją nawilżoną.
Dodatkowym atutem jest fakt, że podkreśla opaleniznę i cudownie pachnie.


3. W katalogu 11/2013 pojawiła się rewelacyjna promocja na kremy z serii Avon Care, które można kupić za 5,99 zł. 

Ze względu na upały i moją skórę mieszaną, zdecydowałam się wypróbować Odświeżający krem-żel (100 ml). W katalogu informują, że jest on z ogórkiem i wyciągiem z zielonej herbaty, który ma wygładzać, matować odświeżać i koić skórę.

Przetestowałam go i śmiało mogę go polecić na upalne dni. Jest bardzo lekki, po nałożeniu na twarz nie pozostawia wrażenia posiadania maski, doskonale się wchłania i skóra jest nawilżona. Ma się wrażenie, że rzeczywiście koi i nawilża skórę. 


Zapraszam do dodawania Waszych opinii na temat powyższych produktów lub innych, które zakupiliście w katalogu 11/2013. 

Już niedługo zapowiedź nowego 12/2013 katalogu i informacje o nowościach i najciekawszych promocjach, na które warto zwrócić uwagę.
Miłego dnia :)

3 komentarze:

  1. Zakupiłam dwa z przedstawionych kosmetyków a mianowicie masło do ciała i krem. To już moje drugie masło z tej serii, oprócz tego co zostało o nim powiedziane dodam że jest bardzo wydajne. Jeśli chodzi o krem, cena jest bardzo niska i myślałam że krem nie będzie zbyt atrakcyjny ale jestem miło zaskoczona. Krem jest delikatny, nie pozostawia nic na skórze, cały się wchłania szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie te kosmetyki uczulają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uczuliła kilka lat temu jakaś kredka (teraz jej nie ma w katalogach), a teraz wszystko jest w porządku i ogólnie jestem bardzo zadowolona, a szczególnie z serii Planet Spa.

    OdpowiedzUsuń